Lego review

Review Lego Star Wars 75095 TIE Fighter met piloot-minifiguur

Door - - Prijs-update: 26 april 2024 -

We zijn er trots op de Ultimate Collector Series Lego Star Wars TIE Fighter te kunnen presenteren. Bekend van talloze beroemde Star Wars duels, waaronder het beslissende gevecht dat eindigde met de vernietiging van de Death Star! Dit grootschalige Lego model van de klassieke keizerlijke starfighter met beweegbaar dakluik is prachtig gedetailleerd en er hoort een exclusieve TIE Fighter-pilootminifiguur met een blasterpistool bij. Houd het schip uit handen van de listige rebellen en plaats het op de speciale voet. Op het bijgeleverde informatieplaatje staan de belangrijkste feiten over dit indrukwekkende schip. De Ultimate Collector Series TIE Fighter is de perfecte toevoeging aan je Star Wars collectie! Bekijk ook onze Lego Star Wars aanbiedingen overzicht met daarin de laagste prijzen of bekijk ook ons artikel wat gaat over review Lego Ninjago 70594 Belegering van de vuurtoren en meer over dit onderwerp review Lego Ninjago 70617 Tempel van het ultieme wapen met 7 ninja's.

IN DE DOOS

• Inclusief TIE Fighter-pilootminifiguur met blasterpistool
  • Met dakluik dat kan worden geopend
  • Inclusief voetstuk en informatieplaatje
  • Het vlaggenschip in de collectie van fans van Star Wars en Lego stenen
  • Bouw je eigen versie van een van de bekendste schepen in het melkwegstelsel!
  • De TIE Fighter is 47 centimeter hoog, 30,6 centimeter lang en 31 centimeter breed

Lego:
Review Lego Star Wars 75095 TIE Fighter
Dit is geen stuk om mee te spelen, meer om neer te zetten en er van te genieten. Ik heb deze set gekocht omdat ik de TIE fighter altijd geweldig heb gevonden. De manier waarop ze in de film rondvliegen en manoeuvreren. Geweldig. Men heeft dat gevoel uit de film mijn inziens te pakken gekregen met deze set. Mooie details. Het enige nadeel was de vleugels. Door de grote platen voelen deze nogal breekbaar aan. Voor de rest een mooie set die in mijn ogen niet moeilijk was te bouwen.
Score: 9.0
Brickshop:
Review Lego Star Wars 75095 TIE Fighter
Helemaal te gek Lego product. Staat nu op de kast naast de bijbehorende X-Wing. Wat een details. Niet echt goedkoop, maar zeker de prijs waard. Ben er erg blij mee. Bezig met bouwen, maar zoals elke UCS set, simpelweg fantastisch!
Score: 8.7

The TIE Fighter, een echte collectors item voor elke Star Wars fan. De speelset bevat een beweegbaar dakluik een er hoort een TIE Fighter-pilootminifiguur met blasterpistool bij. The TIE Fighter is enorm groot en ziet er fantastisch uit door het mooie design en de details. Het gevoel uit de STar Wars films wordt echt weer opgewekt door deze 'must have' TIE Fighter. Daarentegen is de speelset wel prijzig en kan je er niet mee spelen. The TIE Fighter is dus een kleine tentoonstelling op zichzelf.

8.9
  • Klassieker • Mooi design • Groot
  • Displaymodel