Wifi Speaker Review

Review Sonos Sub Mini Subwoofer (draadloos)

Door - - Prijs-update: 25 april 2024 -

Sonos Sub Mini review

Maak kennis met de Sonos Sub Mini speaker, een compacte subwoofer die je Sonos ervaring naar een hoger niveau tilt. Deze speaker voegt een diepe en krachtige bas toe aan al je Sonos apparaten, waardoor je muziek en films nog intenser beleeft of bekijk ook ons artikel wat gaat over review Sonos Sub G3 Subwoofer (draadloos) en meer over dit onderwerp review Sonos Roam Draadloze wifi & bluetooth speaker.

Met de Sonos Sub Mini kun je jouw luisterervaring verrijken voor tv, muziek en meer. Of je nu van plan bent om een filmavond te houden of wil genieten van je favoriete nummers, de Sub Mini biedt een krachtige bas die jouw speaker of soundbar niet kan produceren. Twee speciale woofers en geavanceerde verwerking zorgen voor diepe, dynamische lage tonen zodat je nog meer wordt ondergedompeld in alle scènes en nummers. Bovendien voorkomt de akoestisch afgesloten behuizing vervorming van het geluid door trillingen te neutraliseren.

Het installeren van de Sonos Sub Mini gaat snel en eenvoudig. Steek de stekker in het stopcontact en open de Sonos-app om je soundbar of speaker draadloos te verbinden. Het basniveau is eenvoudig aan te passen en het volume verandert automatisch mee met het gekoppelde product. Het unieke cilindervormige ontwerp van de Sub Mini past overal en voegt een stijlvolle touch toe aan elke kamer.

Je kunt de Sub Mini gemakkelijk combineren met andere Sonos speakers, zoals de Beam, Ray, One of One SL. Dit maakt het mogelijk om in elke kamer van je huis te genieten van een rijk en meeslepend geluid zonder ruis of getril. De Trueplay tuning-technologie past de bas aan op de akoestiek van de kamer, zodat het geluid nooit te hard, brommerig of vlak klinkt, zelfs niet wanneer je de Sub Mini naast een muur plaatst.

Kortom, de Sonos Sub Mini is een hele goede toevoeging aan je Sonos systeem. Met zijn compacte formaat, krachtige bas en eenvoudige installatie biedt hij een ongeëvenaarde luisterervaring. Voel de beat en ervaar elk detail van je favoriete nummers en films met de Sub Mini. Bekijk ons artikel top 10 wifi speaker waarin we de beste wifi speakers op een rijtje zetten.

ID.nl:
Review Sonos Sub Mini Wit
De Sonos Sub Mini is een subwoofer voor Sonos-gebruikers en bedoeld om zowel je muziek- als tv-ervaring naar een hoger niveau te tillen. Dat lukt als je de subwoofer in een kleinere kamer plaatst. De bas is dan duidelijk merkbaar, zonder dat de vloer trilt of je buik kriebelt tijdens een filmexplosie.
Score: 7.5
iCulture:
Review Sonos Sub Mini Wit
Films en tv-shows klinken voller en ook bij het luisteren van muziek voegt de Sub Mini echt iets toe aan je beleving door de lagere tonen meer naar de voorgrond te brengen. Sonos is een gesloten systeem, maar wel eentje waarvan je geen spijt krijgt dat je erin bent gestapt. De Sonos Sub Mini vervult duidelijk een rol: dit is dé subwoofer voor mensen die een middenklasse Sonos soundbar of speakersysteem hebben en beter geluid willen.
Score: 8.0
FWD:
Review Sonos Sub Mini Wit
De Sonos Sub Mini is een waardevolle toevoeging aan je Sonos-systeem. Heb je een kleinere kamer en wil je diepe bassen zonder de bijbehorende trillende meubels? Dan zit je bij de Sonos Sub Mini helemaal goed. De subwoofer is subtiel en ondersteunend bij de stillere momenten, maar levert veel power wanneer films of muziek daarom vragen.
Score: 8.0
What Hi-Fi?:
Review Sonos Sub Mini Wit
De Sub Mini voldoet aan het doel van Sonos om een groots geluid naar kleine ruimtes te brengen met een zorgvuldig gecontroleerde en snelle prestatie die gemakkelijk kan worden gecombineerd met diverse luidsprekers van het merk. Sommigen vinden hem misschien iets te goed gemanierd, en hij is niet opvallend gedetailleerd of tonaal verfijnd.
Score: 8.0
Androidworld:
Review Sonos Sub Mini Wit
Wie van Dolby Atmos-geluidseffecten houdt of kan genieten van een rijk basgeluid in muziek, kan zeker een subwoofer overwegen zoals de Sonos Sub Mini. Het apparaat ziet er fraai uit en het is erg eenvoudig om hem met Sonos-speakers te koppelen. Verder kan je ook met de equalizer en de instelling 'Audio van de sub' het geluid naar wens aanpassen.
Score: 7.7
Hardware Info:
Review Sonos Sub Mini Wit
In een kleinere ruimte kun je uit de voeten met de Sub Mini, al moet je geen al te indringend basbuikgevoel wensen. Voor een grotere ruimte heb je het duurdere model nodig. Voor filmgeluid is de Mini een aanvulling, maar hierbij loop je tegen het feit aan dat het een wat kleiner model is en dat in dit geval 'size matters' opgaat.
Score: 7.6

De Sonos Sub Mini: de kleine maar krachtige subwoofer van Sonos. Met zijn subtiele design is deze subwoofer een waardevolle toevoeging aan elk Sonos-systeem. De bouwkwaliteit is uitstekend en de installatie is makkelijk. Het is een uitstekende keuze voor mensen met een kleinere kamer die een diepe bas willen zonder trillende meubels. De weergave van diepe tonen is overtuigend, wat films en series nog beter doet klinken en muziek tot leven brengt. De Sonos Sub Mini is onderdeel van het Sonos-systeem en werkt naadloos samen met andere Sonos-speakers.

Een nadeel van de Sonos Sub Mini is dat deze niet krachtig genoeg is voor grote kamers en dat TruePlay alleen werkt met iOS. Het is dan ook een betere keuze voor mensen die een middenklasse Sonos soundbar of speakersysteem hebben en beter geluid willen. Voor mensen die al twee Five’s hebben, is de Sub Mini niet echt nodig omdat de Five al meerdere drivers heeft.

De Sonos Sub Mini is een geweldige aanvulling op een eenvoudigere set Sonos-producten zoals die van IKEA of de One's, in combinatie met de Beam en de Ray. Heb je Five's of een Arc, dan is het beter om te kiezen voor een van de duurdere modellen. Wie van Dolby Atmos-geluidseffecten houdt of wil genieten van een rijk basgeluid, kan zeker een subwoofer overwegen zoals de Sonos Sub Mini. De equalizer en de instelling 'Audio van de sub' maken het mogelijk om het geluid naar wens aan te passen en met de Sonos-app kun je heel makkelijk verschillende diensten toevoegen. Kortom, de Sonos Sub Mini is een geweldige keuze voor mensen die een kwalitatieve en subtiele subwoofer zoeken voor hun Sonos-systeem.

7.8
  • Design • Weergave van diepe tonen • Sonos systeem • Installatie • Bouwkwaliteit
  • Niet kracht genoeg voor grote kamers • TruePlay werkt alleen met iOS